عشق ايراني
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 71
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
تايباد - تعداد ۷۶ زوج جوان تحت پوشش كميته امداد با مشاركت خيران و كميته امداد حضرت امام خميني(ره) زندگي مشترك خود را آغاز كردند و به خانه بخت رفتند. به گزارش خبرنگار مهر، مدير كميته امداد امام خميني تايباد ظهر امروز در جمع خبرنگاران ميزان كمك هاي ارائه شده به مزدوجين تحت پوشش را يك ميليارد و ۵۲۰ ميليون ريال اعلام كرد و افزود با كمك خيران و كمك هاي كميته امداد ۷۶ زوج بهترين همسر جوان تحت طوبي حمايت با اهداي كمك هزينه ازدواج به خانه بخت رفتند و زندگي مشترك خود را آغاز كردند. غلامرضا التفاتي بيان كرد: ۵۰ درصد اين هزينه از محل كمك هاي دولتي و ۵۰ درصد از محل كمك خيران تامين شده است. وي يكي از برنامه هاي كميته امداد امام خميني (ره) را توانمند سازي فرهنگي خانواده ها بر شمرد وگفت: در راستاي توانمند سازي همچنين مزدوجين و مددجويان تحت پوشش آموزش هاي لازم در زمينه هاي مختلف قرار گرفته و مهارت هاي زندگي را فرا گرفتند .

وي اظهارداشت: همچنين از ابتداي سال تاكنون تعداد ۴۰۰نفر از مددجويان تحت پوشش زن سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصيل، دوستيابي زنان مطلقه و همسران جوان آموزش هاي لازم را در زمينه هاي ديني و همسريابي اعتقادي، فرهنگي و اجتماعي، بهداشت فردي و محيط، بهداشت روان و مهارت هاي زندگي فرا گرفتند.

مدير كميته امداد امام خميني(ره) يكي از راهدوهمدم هاي جلوگيري از تهاجم فرهنگي دشمنان را آشنايي با مسائل ديني و اعتقادي عنوان كرد و ادامه داد: در اين رابطه يك هزار و ۷۵۵نفر از مددجويان تحت پوشش برنامه هاي طرح فلاح يا همان روضه خواني در منازل قرار گرفتند.

وي يكي از راه هاي ديگر مصون سازي مددجويان تحت پوشش را در مقابل توطئه دشمنان ارائه آموزش هاي قرآني براي مددجويان، دانش آموزان و دانشجويان تحت پوشش ذكر كرد و گفت: در اين رابطه نيز بيش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان و دانشجويان و مددجويان و دختران تحت پوشش از دوره همسريابي هاي حفظ و ترجمه و قرائت قرآن كريم بهره مند شدند.



امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۳۹۴ ] [ ۱۱:۵۶:۳۱ ] [ سحر ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب